مزایا انتخاب شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر

صنایع مختلف روز به روز در حال گسترش هستند و برای فروش و نگهداری محصولات خود به بسته‌ بندی‌های مناسبی نیاز دارند. انتخاب یک شرکت چاپ و بسته ‌بندی جعبه دارویی معتبر جزو دغدغه‌های اصلی صاحبان صنایع است و باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرند. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و مزایا شرکت چاپ و بسته ‌بندی کیان مهر را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

بسته ‌بندی که برای محصولات خود انتخاب می‌کنید باید علاوه بر برخورداری از زیبایی ظاهری و جذب مشتری، قابلیت محافظت از محصول در برابر ضربه، شکستگی و عوامل محیطی را داشته باشد. امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه چاپ و بسته ‌بندی فعالیت می‌کنند و هرکدام مزایا و معایبی دارند. برای آشنایی با مزایا شرکت چاپ و بسته ‌بندی کیان مهر در ادامه با ما همراه باشید. کسب اطلاعات کافی در این زمینه به انتخاب بهتر و دستیابی به نتیجه دلخواه و مطلوب کمک می‌کند.

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر

یک شرکت چاپ و بسته‌ بندی معتبر دارای ویژگی‌هایی است که باعث رضایت مشتریان و درنتیجه افزایش سفارشات می‌شود. شرکت چاپ و بسته‌ بندی کیان مهر به سبب ویژگی‌های مثبتی که دارد جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. برخی از این مزایا عبارتند از :

  •  تنوع بالا در چاپ و تولید جعبه بسته بندی

هنگام مراجعه به شرکت چاپ و بسته بندی انتظار دارید توانایی چاپ و تولید جعبه‌های متنوع را داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر تنوع فوق‌العاده در خدمات چاپ و بسته بندی است. در این حالت دست شما در انتخاب انواع طرح‌ها باز است و می‌توانید طرح متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین در این شرکت امکان طراحی ویژه برای بروشور و بسته بندی محصولات شما وجود دارد.

مزایای شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر
استفاده از خدمات شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت

اگر بخواهیم از سایر مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر صحبت کنیم انتخاب مواد اولیه درجه یک و باکیفیت در تولید بسته بندی جزو مزایای اصلی این مجموعه است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب این اطمینان را به شما می‌دهد که بسته بندی محصولات متناسب با استانداردها بوده و قابلیت نگهداری و محافظت از محصولات شما را دارد.

زمانی که برای محصولات خود هر نوعی از بسته بندی را سفارش می‌دهید انتظار دارید از محتوای داخل بسته بندی به خوبی محافظت کرده و در عین حال زیبا باشد.

مقواهایی که در شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر مورد استفاده قرار می‌گیرد در ضخامت‌های مختلف موجود است و با توجه به نوع محصول و بسته بندی بکار برده می‌شود. از طرفی مواد اولیه باکیفیت به محیط زیست آسیب نمی‌زند و در بیشتر موارد امکان بازیافت آن وجود دارد.

  • تحویل به موقع

با توجه به نظرات مشتریان یکی از مهمترین مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر تحویل به موقع سفارشات است. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنیم که سفارش‌های مشتریان را در هر حجم و تعدادی در موعد مقرر آماده کنیم.

چون تاخیر در تحویل سفارشات باعث متضرر شدن صاحبان صنایع می‌شود و نمی‌توانند محصولات خود را در زمان تعیین شده به فروش برسانند. اما در شرکت کیان مهر تمامی سفارشات در همان زمان مشخص شده تحویل داده می‌شوند.

•    ارسال سریع و به موقع سفارشات

مجموعه چاپ کیان مهر علاوه بر آماده سازی به موقع، تمامی سفارشات را به سرعت ارسال می‌کند و این جزو مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر است. هر مقدار سفارشی که داشته باشید پس از آماده سازی در اسرع وقت برای شما ارسال می‌شود.

  •  قیمت مناسب

یکی از مهمترین فاکتورهایی که همه به آن توجه می‌کنند قیمت مناسب و به صرفه است. ازجمله مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر می‌توان به ارائه خدمات با قیمت معقولانه اشاره کرد.

قیمت مناسب یعنی هزینه پرداختی برای دریافت خدمات خیلی زیاد و خیلی کم نباشد. زمانی که قیمت خیلی پایین باشد باید به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده شک کنید. چون هیچگونه توجیه اقتصادی ندارد.

از طرفی برای دریافت خدمات باکیفیت نیز مجبور نیستید بیش از حد هزینه کنید. قیمت خدمات شرکت کیان مهر با درنظر گرفتن نوع مواد استفاده شده کاملا اقتصادی و با صرفه است.

  • طراحی حرفه‌ای توسط کادر متخصص

زمانی که برای ثبت سفارش به یک شرکت چاپ و بسته بندی مراجعه می‌کنید رفتار پرسنل و توانایی آن‌ها را بسنجید. یکی از مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر انجام تمامی خدمات توسط تیم حرفه‌ای و کاربلد است. از این رو طراحی مدنظر مشتریان در چارچوب استانداردها و مطابق با ایده‌های به روز انجام می‌شود.

همچنین نوع چاپ و بسته بندی برای انواع صنایع متفاوت است و تنها کادر حرفه‌ای و آشنا با حوزه طراحی می‌تواند تمام جوانب ازجمله زیبایی ظاهری، اندازه و جنس بسته بندی و نوع چاپ را به طور دقیق سنجیده و در نهایت همان چیزی که می‌خواهید را به شما تحویل دهد. خلاقیت و تجربه طراحان شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد.

  • چاپ با تیراژ بالا

تعدادی از شرکت‌های چاپ و بسته بندی سفارشات با تعداد بالا را قبول می‌کنند اما برخی از شرکت‌ها این قابلیت را ندارند و سفارشات با تعداد کم را آماده می‌کنند که در این حالت قیمت آن به صورت تعرفه‌ای حساب می‌شود و زیاد مقرون به صرفه نیست.

امکان چاپ و تولید با تیراژ بالا از مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر است و شما می‌توانید سفارشات خود را به تعداد زیاد به این مجموعه بسپارید. قبل از انتخاب شرکت چاپ بهتر است به این نکته توجه داشته باشید تا هم عملیات چاپ از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم سفارشات خود را با تیراژ بالا چاپ کنید.

از دیگر مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر استفاده از تجهیزات و ماشین آلات به روز است. صنعت چاپ و بسته بندی روز به روز در حال پیشرفت است و تامین تجهیزات کاربردی و پیشرفته جزو ضروریات هر مجموعه فعال در زمینه چاپ و بسته بندی است. این مورد باعث می‌شود شرکت چاپ بتواند خدمات چاپ را با طرح‌های به روز و با توجه به نیاز مشتری انجام دهد. درنتیجه محصول نهایی با کیفیت بالایی تولید می‌شود و رضایت مشتری را به دنبال دارد.

چاپ جعبه دارویی کیان مهر
جاپ کیان مهر

انواع بسته بندی در شرکت کیان مهر

شرکت کیان مهر تمام طراحی‌ها، چاپ و بسته‌ بندی را بطور تخصصی انجام می‌دهد که برای کالاها و محصولات متنوعی کاربرد دارند. یکی از مزایا شرکت چاپ و بسته‌ بندی کیان مهر این است که در هر صنعتی که باشید می‌توانید صفر تا صد بسته ‌بندی محصولات خود را به این مجموعه بسپارید.

به عنوان مثال این شرکت، بسته‌ بندی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند جعبه دستمال کاغذی، رنگ مو، انواع کرم‌ها و محصولات دارویی که شامل انواع قرص، شربت و سایر داروها است را انجام می‌دهد. 

مواد غذایی از دیگر محصولاتی هستند که به بسته‌بندی مناسب نیاز دارند و از مزایا شرکت چاپ و بسته ‌بندی کیان مهر می‌توان به بسته ‌بندی انواع محصولات غذایی به بهترین نحو اشاره کرد.

در بسته ‌بندی مواد غذایی و محصولات دارویی و بهداشتی علاوه بر زیبایی ظاهری باید کیفیت و بهداشتی بودن بسته‌بندی نیز مدنظر قرار بگیرد که مجموعه چاپ کیان مهر برای این محصولات از مقواهای بهداشتی همچون ایندربرد و نچرال کرافت استفاده می‌کند.

چرا کیان مهر را برای چاپ و بسته بندی انتخاب کنیم؟

چنانچه هنوز هم دنبال دلیل قانع کننده‌ای برای انتخاب شرکت کیان مهر هستید بهتر است ویژگی‌های این مجموعه را مرور کنید. یکی از مهمترین مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر سابقه کاری مناسب آن است.

هنگام انتخاب شرکت چاپ و بسته بندی حتما باید به سابقه کاری، نمونه کارها و نظرات مشتریان توجه داشته باشید. با بررسی بخش خدمات و مشاهده نمونه کارهای شرکت کیان مهر متوجه اعتبار آن خواهید شد.

با اینکه بیشتر سفارشات این مجموعه از طرف شرکت‌های داروسازی است اما چاپ و بسته بندی سایر صنایع را نیز انجام می‌دهد.

همچنین باتوجه به توضیحاتی که در بخش مزایای شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر ارائه شد این شرکت تمامی سفارشات را با قیمت مناسب آماده کرده و خدمات مورد نظر شما را همانطور که سفارش داده‌اید و با کیفیت بالایی به شما تحویل می‌دهد.

چنانچه چاپ و تولید با تیراژ بالا، تحویل به موقع به مشتری، ارسال سریع و کیفیت در ارسال در کنار زیبایی و کیفیت بسته بندی برایتان اهمیت دارد شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر گزینه مناسبی برای اجرای خدمات مورد نظر شما است. شما می‌توانید با خیالی آسوده طراحی و چاپ انواع بروشور، جعبه و کارتن را به مجموعه کیان مهر بسپارید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم مزایا شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر را معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تر و هوشمندانه‌ای داشته باشید. آنالیز و بررسی شرکتی که می‌خواهید خدمات چاپ و بسته بندی صنعت خود را به آن بسپارید تاثیر زیادی در برندسازی و افزایش فروش شما دارد.

در شرکت کیان مهر امکان دریافت مشاوره تخصصی وجود دارد و ایده‌ها و راه حل‌هایی که توسط مشاوران شرکت کیان مهر پیشنهاد می‌شود در برندسازی حرفه‌ای و افزایش سودآوری به شما کمک می‌کند. شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر با بیش از 15 سال سابقه کاری انتخاب مناسبی برای خدمات طراحی، چاپ و بسته بندی است و برای دریافت هریک از این خدمات می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و یا حضوری ثبت کنید.

واحد تحقیق و توسعه : شرکت چاپ و بسته بندی کیان مهر